4e Etappe Bolzano - Kalternsee 60 km - Reisverslag uit Bolzano, Italië van Paul Veldhuis - WaarBenJij.nu 4e Etappe Bolzano - Kalternsee 60 km - Reisverslag uit Bolzano, Italië van Paul Veldhuis - WaarBenJij.nu

4e Etappe Bolzano - Kalternsee 60 km

Blijf op de hoogte en volg Paul

28 Augustus 2017 | Italië, Bolzano

De ochtend begon grijs. Daarom een vlakke etappe zoals dat heet. Eerst de route richting Passo Pennes verkend. Dat wordt hem dus niet van de week. Te veel en te lange tunnels. Bovendien met daarin werkzaamheden. Gisteren ging ik met 50 km door de tunnel. Dan kun je gewoon midden op de weg blijven en het autoverkeer achter je houden. Maar als je in de tunnel moet klimmen is toch wat anders. Dus op naar het meer. Grotendeels over een vrij liggende fietsroute. 2 keer door een tunnel, eigenlijk fietste ik over een voormalige spoorlijn. Over deze LF-route geen kwaad woord. Maar door de stad......Had ik maar foto' s gemaakt. Het grappige is dat ik via deze route uit kwam, waar de Italianen mij van de week de weg vroegen naar Merano. De route voert werkelijk door een lusthof. Heel onschuldig: een kasteel, boomgaarden met fruit in alle soorten en dito wijngaarden. Het werd ook nog eens steeds beter weer. Toch heb ik het reisplan aangepast. Er is slecht weer op komst. Met een beetje geluk zal het deze week nog meevallen.

  • 29 Augustus 2017 - 10:18

    Jelle B:

    Paul, wat ben jij goed bezig! Als niet-trein-fanaat moest ik even opzoeken, wat betekent 100 jaar BLS, en zo ik leer elke dag. Duimen voor goed weer de komende dagen! succes!!

  • 29 Augustus 2017 - 10:39

    Jelle B:

    Paul, wat ben jij goed bezig! Als niet-trein-fanaat moest ik even opzoeken, wat betekent 100 jaar BLS, en zo ik leer elke dag. Duimen voor goed weer de komende dagen! succes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 24 Mei 2013
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 15404

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2017 - 08 September 2017

Giro di Alto Adige

09 Augustus 2013 - 17 Augustus 2013

Hanzeroute

26 Juni 2013 - 12 Juli 2013

100 Jaar Lötschbergbahn

Landen bezocht: